Doprava
Doprava zdarma pri nákupe na 59 €

Ako reklamovať?

Postup pri reklamácii

Značka Cecotec poskytuje svojim zákazníkom nadštandardné servisné služby. V prípade poruchy výrobku alebo akýchkoľvek iných problémov využite služby autorizovaného servisu FIXIT. Ak ste výrobok zakúpili v sieti autorizovaných predajcov alebo na eshope cecotecshop.sk, postupujte podľa týchto inštrukcií: 

1. Vypíšte reklamačný formulár na tomto linku: https://rma.fixit-service.com/

2. Pripravte výrobok na odoslanie do servisu. Vylejte z neho vodu a zo zásobníka vysypte prach. Dôkladne výrobok vysušte, očistite a pribaľte kompletné príslušenstvo.

3. Pripravte výrobok na prepravu. Výrobok zabaľte do originálnej škatule. Ak ju nemáte k dispozícii, bezpečne ho zabaľte tak, aby sa predišlo jeho poškodeniu počas prepravy. Návod, ako zabaliť výrobok, nájdete TU.

4. Do balíka vložte nasledujúce:

  • Výrobok a všetky jeho časti (kompletné príslušenstvo, zásobníky, káble a podobne)
  • Vytlačenú servisnú etiketu (bude automaticky vygenerovaná po vyplnení reklamačného formulára)
  • Nákupný doklad

5. Počkajte na kuriéra, ktorý zabezpečí bezplatný zvoz reklamovaného výrobku z vašej adresy do servisu. 

6. Po vybavení reklamácie vám bude výrobok opäť bezplatne vrátený kuriérom na vašu adresu.

 

Viac informácií nájdete v našom Reklamačnom poriadku, v Zásadách ochrany osobných údajov alebo v Obchodných podmienkach.